Tuesday 22 November 2011

sedih (!)

hmm . sedih sangat (!) aku da tak boleh hang , tak boleh pkai phone , tak boleh online , tak bole melepak , tak bole kua rumaa (!) hmm , macam dok dalam nerake aku rase ! siall lhaa . sampay bile smue ny na berlalu ?? .. aku na lepak ! aku rindu pieka , tyna , apis , bob , abg cuie , yan , beby , abg amir , abg paan , wanie , wany , kaq fyyfah , abg amyn and ramay lhaa (!) miss doeh tak menggile ngn dowg .. hmm . maybe next year baru bole lepak , toe pun kalaw d'izinkan .. menyesal aku lepak kat ruma *** **** smalam .. hmm . sakit badan aku kne tendang , lebam muke aku kene tampa .. memang kaw-2 lhaa .. kesian si dye (!) hmm , da lhaa , no mood . 
rindu kowg semue (!) hmm , rindu kad b akuw jugak , tak bole text dye daa (!)
byet ..

No comments:

Post a Comment